XML Sitemap

This is a XML Sitemap which is supposed to be processed by search engines which follow the XML Sitemap standard like Ask.com, Bing, Google and Yahoo.
It was generated using the WordPress content management system and the Google Sitemap Generator Plugin by Arne Brachhold.
You can find more information about XML sitemaps on sitemaps.org and Google's list of sitemap programs.

URLPriorityChange frequencyLast modified (GMT)
https://berkah.ikhtisar.net/virus-corona-beberapa-hari-dibuka-ratusan-sekolah-di-korea-selatan-harus-ditutup-lagi-karena-lonjakan-kasus/20%Monthly2020-05-31 16:54
https://berkah.ikhtisar.net/memasuki-new-normal-cianjur-segera-buka-destinasi-wisata/20%Monthly2020-05-31 16:43
https://berkah.ikhtisar.net/viral-pemuda-mengaku-dirinya-sebagai-tuhan-polisi-dia-alami-gangguan-jiwa/20%Monthly2020-05-30 12:38
https://berkah.ikhtisar.net/asyik-mancing-di-sungai-pemancing-di-sukabumi-kaget-dihampiri-buaya/20%Monthly2020-05-30 04:36
https://berkah.ikhtisar.net/wah-ada-planet-mirip-bumi-di-bintang-terdekat-tata-surya-kita/20%Monthly2020-05-29 13:15
https://berkah.ikhtisar.net/soal-rencana-500-pekerja-china-masuk-ri-ini-penjelasannya/20%Monthly2020-05-29 03:09
https://berkah.ikhtisar.net/alasan-tempat-ibadah-ditutup-selama-pandemi-risiko-penularan-corona-tinggi/20%Monthly2020-05-28 13:36
https://berkah.ikhtisar.net/new-normal-penumpang-dilarang-bicara-selama-di-krl/20%Monthly2020-05-28 13:00
https://berkah.ikhtisar.net/viral-curhat-pasien-positif-corona-di-ruang-isolasi-rs-dikurung-dan-makanan-tak-layak/20%Monthly2020-05-28 04:53
https://berkah.ikhtisar.net/viral-proses-pengemasan-snack-curah-cuma-dialas-terpal-sampai-dinjak-injak-kaki-pekerjanya/20%Monthly2020-05-28 04:10
https://berkah.ikhtisar.net/di-korea-ayana-moon-tak-berhenti-belajar-bahasa-arab-bahkan-sampai-nangis/20%Monthly2020-05-27 14:56
https://berkah.ikhtisar.net/gawat-sekeluarga-positif-corona-usai-salat-idul-fitri-di-masjid/20%Monthly2020-05-26 14:04
https://berkah.ikhtisar.net/15-provinsi-ini-laporkan-nihil-kasus-baru-corona-per-26-mei/20%Monthly2020-05-26 12:57
https://berkah.ikhtisar.net/air-laut-pasang-dan-hujan-deras-memicu-banjir-di-kampung-nelayan-di-lamongan/20%Monthly2020-05-26 11:00
https://berkah.ikhtisar.net/hiii-keranda-dan-pocong-ini-jadi-portal-jalan-dusun-di-kediri/20%Monthly2020-05-25 14:39
https://berkah.ikhtisar.net/cerita-m-nuh-eks-pemenang-lelang-motor-listrik-jokowi-pulang-ke-rumah-diarak-warga/20%Monthly2020-05-25 14:09
https://berkah.ikhtisar.net/alhamdulilah-saat-lebaran-tiba-5-402-orang-di-indonesia-sembuh-dari-corona/20%Monthly2020-05-25 13:59
https://berkah.ikhtisar.net/via-vallen-masih-tinggal-satu-rumah-dengan-adiknya-yang-positif-corona/20%Monthly2020-05-25 13:48
https://berkah.ikhtisar.net/bcl-unggah-foto-lebaran-bersama-noah-ada-ashraf-dalam-bingkai-foto/20%Monthly2020-05-24 16:07
https://berkah.ikhtisar.net/jokowi-ajak-hidup-damai-dengan-corona-jk-kalau-virusnya-nggak-mau-gimana/20%Monthly2020-05-24 15:56
https://berkah.ikhtisar.net/cerita-istri-pesepakbola-yang-satu-keluarga-terinfeksi-virus-corona/20%Monthly2020-05-24 15:46
https://berkah.ikhtisar.net/saya-hanya-bisa-melihat-api-kesaksian-penumpang-selamat-dari-pesawat-airbus-pakistan/20%Monthly2020-05-24 10:07
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-penampakan-benda-misterius-di-langit-solo-siang-ini/20%Monthly2020-05-24 09:50
https://berkah.ikhtisar.net/video-pesawat-jatuh-di-permukiman-karachi-tewaskan-107-orang/20%Monthly2020-05-22 15:08
https://berkah.ikhtisar.net/rela-berjubel-demi-belanja-ke-mall-kini-para-pembeli-cemas-seorang-kasir-terbukti-positif-corona/20%Monthly2020-05-22 04:52
https://berkah.ikhtisar.net/dikritik-oleh-banyak-tokoh-pengamat-presiden-jokowi-lucu-dan-naif-dikira-corona-bisa-diajak-kompromi/20%Monthly2020-05-21 14:55
https://berkah.ikhtisar.net/pertamina-bor-sumur-minyak-di-indramayu/20%Monthly2020-05-21 12:05
https://berkah.ikhtisar.net/lagi-seorang-perawat-di-surabaya-meninggal-karena-covid-19/20%Monthly2020-05-21 11:48
https://berkah.ikhtisar.net/pecah-rekor-hampir-1-000-orang-positif-corona-hari-ini/20%Monthly2020-05-21 10:10
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-sarah-salsabila-lelang-keperawanan-mulai-dari-rp-2-miliar/20%Monthly2020-05-20 18:49
https://berkah.ikhtisar.net/mendikbud-siapkan-skenario-tahun-ajaran-baru-sekolah-dibuka-paling-cepat/20%Monthly2020-05-20 18:14
https://berkah.ikhtisar.net/baru-bebas-bahar-bin-smith-kembali-dijemput-masuk-tahanan/20%Monthly2020-05-20 11:53
https://berkah.ikhtisar.net/tanggapi-viral-indonesia-terserah-doni-monardo-kita-harap-dokter-tidak-kecewa/20%Monthly2020-05-18 17:29
https://berkah.ikhtisar.net/jokowi-bikin-rakyat-tambah-bingung-katanya-yang-dilarang-mudik-bukan-transportasinya/20%Monthly2020-05-18 17:23
https://berkah.ikhtisar.net/psbb-nothing-viral-pengunjung-membeludak-di-pasar/20%Monthly2020-05-18 16:03
https://berkah.ikhtisar.net/penyebab-baterai-ponsel-cepat-habis-ini-kemungkinannya/20%Monthly2020-05-18 12:06
https://berkah.ikhtisar.net/jokowi-minta-masyarakat-bersiap-hadapi-era-normal-baru/20%Monthly2020-05-18 07:53
https://berkah.ikhtisar.net/viral-bocah-penjual-jalangkote-jadi-korban-bully-di-kampungnya/20%Monthly2020-05-18 07:03
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-bebas-biaya-kuliah-asrama-dan-ikatan-dinas/20%Monthly2020-05-17 16:25
https://berkah.ikhtisar.net/2-orang-positif-corona-setelah-belanja-di-ramayana-gresik/20%Monthly2020-05-17 13:10
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-mobil-pajero-nangkring-di-atas-mobil-honda-jazz-setelah-tabrakan-beruntun-begini-peristiwanya/20%Monthly2020-05-16 18:53
https://berkah.ikhtisar.net/para-pemain-the-world-of-the-married-bocorkan-kisah-di-2-episode-akhir/20%Monthly2020-05-16 16:43
https://berkah.ikhtisar.net/kaesang-heran-kopinya-tak-ada-yang-beli-warganet-mending-buat-beli-motor/20%Monthly2020-05-16 16:31
https://berkah.ikhtisar.net/pasien-corona-mengamuk-peluk-orang-di-dekatnya-supaya-tertular/20%Monthly2020-05-16 15:07
https://berkah.ikhtisar.net/keluarkan-peringatan-dini-gelombang-tinggi-16-18-mei-bmkg-minta-warga-waspada/20%Monthly2020-05-16 14:58
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-corona-belum-usai-ada-virus-baru-tikus-penyebabnya/20%Monthly2020-05-16 09:57
https://berkah.ikhtisar.net/bikin-merinding-heboh-penampakan-hantu-di-ruang-pasien-corona/20%Monthly2020-05-16 03:01
https://berkah.ikhtisar.net/youtuber-remehkan-corona-dokter-terserah-tapi-jangan-tulari-orang-lain/20%Monthly2020-05-15 16:56
https://berkah.ikhtisar.net/yuk-mengenal-tanda-tanda-lailatul-qadar-di-10-malam-terakhir-ramadan/20%Monthly2020-05-15 17:01
https://berkah.ikhtisar.net/pede-menko-luhut-sebut-pandemi-covid-19-bakal-melandai-usai-lebaran-ini/20%Monthly2020-05-15 14:41
https://berkah.ikhtisar.net/aktor-senior-henky-solaiman-meninggal/20%Monthly2020-05-15 14:26
https://berkah.ikhtisar.net/bikin-heboh-wanita-muda-tiduran-di-jalan-dan-meracau-seperti-kesurupan/20%Monthly2020-05-15 10:19
https://berkah.ikhtisar.net/10-wilayah-indonesia-dengan-penambahan-kasus-corona-terbanyak-15-mei/20%Monthly2020-05-15 09:25
https://berkah.ikhtisar.net/viral-video-tni-dikeroyok-4-pria-mabuk/20%Monthly2020-05-15 06:32
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-buaya-muara-3-meter-ini-ditangkap-karena-kerap-menyerang-warga/20%Monthly2020-05-15 03:35
https://berkah.ikhtisar.net/gaji-dan-thr-pegawai-lps-dipotong-demi-bantuan-covid-19/20%Monthly2020-05-15 03:23
https://berkah.ikhtisar.net/viral-kakek-di-ponorogo-disebut-tak-dapat-bantuan-saat-pandemi-corona/20%Monthly2020-05-14 14:58
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-terdengar-suara-wanita-mengaji-di-gedung-kampus-kosong-jadi-viral-makhluk-halus/20%Monthly2020-05-14 14:39
https://berkah.ikhtisar.net/viral-surat-bebas-covid-dijual-online-rp-70-ribu-ini-klarifikasi-rs-mitra-keluarga/20%Monthly2020-05-14 14:01
https://berkah.ikhtisar.net/catat-besok-thr-pns-dan-pensiunannya-cair/20%Monthly2020-05-14 13:28
https://berkah.ikhtisar.net/antrean-padat-terjadi-di-terminal-2-bandara-soetta-begini-kesaksian-penumpang/20%Monthly2020-05-14 06:55
https://berkah.ikhtisar.net/oreo-supreme-dijual-rp-500-ribu-isi-3-keping-gimana-rasanya/20%Monthly2020-05-14 02:53
https://berkah.ikhtisar.net/ini-doa-nabi-muhammad-saw-saat-mengharap-malam-lailatul-qadar/20%Monthly2020-05-13 16:30
https://berkah.ikhtisar.net/orang-orang-ini-tertular-corona-akibat-buka-puasa-bersama/20%Monthly2020-05-13 15:20
https://berkah.ikhtisar.net/cari-kerja-di-tengah-corona-jangan-takut-ini-ada-tipsnya/20%Monthly2020-05-13 14:58
https://berkah.ikhtisar.net/jelang-lebaran-gerai-matahari-buka-lagi-pasar-pakaian-juga/20%Monthly2020-05-13 10:10
https://berkah.ikhtisar.net/amalan-10-hari-terakhir-bulan-ramadan-beserta-keutamaannya/20%Monthly2020-05-13 05:40
https://berkah.ikhtisar.net/mirip-manusia-kelelawar-di-pekanbaru-ini-fakta-tentang-kemunculannya-yang-perlu-diketahui/20%Monthly2020-05-13 04:55
https://berkah.ikhtisar.net/petugas-tiket-kereta-meninggal-akibat-corona-usai-diludahi-orang-tak-dikenal/20%Monthly2020-05-13 04:34
https://berkah.ikhtisar.net/daya-beli-rendah-meski-ada-thr-ini-biang-keroknya/20%Monthly2020-05-13 04:22
https://berkah.ikhtisar.net/aturan-larangan-mudik-kok-bikin-bingung-pak-menhub/20%Monthly2020-05-12 18:24
https://berkah.ikhtisar.net/apple-bakal-bikin-airpods-versi-headphone/20%Monthly2020-05-12 14:56
https://berkah.ikhtisar.net/malam-lailatul-qadar-ini-amalan-dan-tanda-orang-mendapatkannya/20%Monthly2020-05-12 13:38
https://berkah.ikhtisar.net/seberapa-buruk-gelombang-kedua-corona-saat-negara-mulai-longgarkan-lockdown/20%Monthly2020-05-12 12:41
https://berkah.ikhtisar.net/pesawat-maf-jatuh-di-danau-sentani-papua-pilot-tewas-wanita-wn-as/20%Monthly2020-05-12 12:01
https://berkah.ikhtisar.net/5-cara-mudah-agar-jualan-online-kamu-laku-keras/20%Monthly2020-05-12 05:25
https://berkah.ikhtisar.net/phk-tak-terbendung-bahaya-gelombang-kemiskinan-baru/20%Monthly2020-05-12 05:07
https://berkah.ikhtisar.net/tips-jitu-biar-jualan-online-laris-manis-selama-ramadan-yuk-coba/20%Monthly2020-05-11 23:56
https://berkah.ikhtisar.net/thr-pns-cair-nasib-buruh-gimana/20%Monthly2020-05-11 15:40
https://berkah.ikhtisar.net/viral-dimedsos-barang-barang-bermerek-dipenuhi-jamur-akibat-mall-ditutup-selama-2-bulan-2/20%Monthly2020-05-11 15:26
https://berkah.ikhtisar.net/sule-minta-maaf-dan-pamit-dari-dunia-hiburan/20%Monthly2020-05-11 06:40
https://berkah.ikhtisar.net/subhanallah-pergoki-kakek-kakek-curi-singkongnya-pemilik-ini-kebun-allah-ambil-aja/20%Monthly2020-05-11 03:45
https://berkah.ikhtisar.net/viral-suara-dentuman-terdengar-di-beberapa-daerah-di-jateng/20%Monthly2020-05-10 23:13
https://berkah.ikhtisar.net/hingga-2024-sebanyak-391-644-guru-bakal-pensiun-pengamat-bakal-terjadi-kebodohan-massal/20%Monthly2020-05-10 17:11
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-aplikasi-raqib-atid-pengguna-bisa-hitung-dosa-dan-pahala-secara-manual/20%Monthly2020-05-10 16:48
https://berkah.ikhtisar.net/astaga-sejumlah-pelajar-sma-ini-bikin-aksi-tak-senonoh-saat-rayakan-kelulusan-foto-fotonya-bikin-emosi/20%Monthly2020-05-10 15:43
https://berkah.ikhtisar.net/mengamuk-saat-diminta-pakai-masker-covid-19-pemuda-di-bogor-ditahan/20%Monthly2020-05-10 08:09
https://berkah.ikhtisar.net/komnas-ham-kecam-tahanan-bully-ferdian-paleka-merendahkan-martabat-manusia/20%Monthly2020-05-10 01:01
https://berkah.ikhtisar.net/begini-kondisi-youtuber-ferdian-paleka-usai-di-bully-tahanan/20%Monthly2020-05-10 00:51
https://berkah.ikhtisar.net/mohon-sabar-who-bilang-vaksin-corona-baru-siap-di-2021/20%Monthly2020-05-09 23:39
https://berkah.ikhtisar.net/headline-youtuber-ferdian-paleka-bisa-ditangkap-bagaimana-dengan-buronan-korupsi/20%Monthly2020-05-09 17:07
https://berkah.ikhtisar.net/heboh-pengusiran-keluarga-pemuda-yang-pelesetkan-lagu-aisyah-di-subang/20%Monthly2020-05-09 16:52
https://berkah.ikhtisar.net/imbas-corona-pemprov-jatim-beri-kebebasan-pembayaran-denda-pajak-motor/20%Monthly2020-05-09 09:21
https://berkah.ikhtisar.net/kisah-nuzulul-quran-turunnya-al-quran-pada-17-ramadhan/20%Monthly2020-05-09 05:34
https://berkah.ikhtisar.net/mutammimul-ula-ayah-dari-10-anak-hafiz-alquran-tutup-usia/20%Monthly2020-05-09 02:07
https://berkah.ikhtisar.net/awan-berbentuk-lafaz-allah-muncul-di-langit-blora-pada-pertengahan-ramadan/20%Monthly2020-05-08 18:18
https://berkah.ikhtisar.net/berbaju-tahanan-youtuber-ferdian-paleka-terancam-12-tahun-bui/20%Monthly2020-05-08 16:35
https://berkah.ikhtisar.net/hafiz-cilik-ini-terus-lantunkan-ayat-alquran-saat-sakaratul-maut/20%Monthly2020-05-08 16:31
https://berkah.ikhtisar.net/kisah-pelik-mcdonalds-sarinah-hingga-akhirnya-tutup/20%Monthly2020-05-08 07:09
https://berkah.ikhtisar.net/viral-video-3-perempuan-injak-injak-kucing-hingga-mati-begini-faktanya/20%Monthly2020-05-08 06:58
https://berkah.ikhtisar.net/kisah-ibu-yang-mampu-lahirkan-10-anak-penghafal-al-quran/20%Monthly2020-05-08 01:16
https://berkah.ikhtisar.net/buruh-tolak-aturan-penundaan-dan-pencicilan-thr/20%Monthly2020-05-08 00:13
https://berkah.ikhtisar.net/kajian-awal-pemerintah-mall-dan-pasar-buka-8-juni-sekolah-mulai-15-juni/20%Monthly2020-05-07 23:54
https://berkah.ikhtisar.net/penampakan-ferdian-paleka-diborgol-dan-tertunduk-usai-ditangkap/20%Monthly2020-05-07 23:45
https://berkah.ikhtisar.net/hoax-vs-fakta-dukhan-tanda-tanda-kiamat-ini-pendapat-ustaz-abdul-somad/20%Monthly2020-05-07 23:31
https://berkah.ikhtisar.net/susi-angkat-bicara-soal-abk-wni-yang-dilarung-ke-laut/20%Monthly2020-05-07 22:13
https://berkah.ikhtisar.net/pengawal-pribadi-donald-trump-positif-terinfeksi-corona/20%Monthly2020-05-07 21:55
https://berkah.ikhtisar.net/ini-obat-yang-dikonsumsi-roy-kiyoshi/20%Monthly2020-05-07 21:16
https://berkah.ikhtisar.net/3-cara-cepat-kaya-tanpa-modal-di-era-digital-simpel-dan-bisa-dicoba/20%Monthly2020-05-07 18:37
https://berkah.ikhtisar.net/viral-dukhan-adalah-tanda-tanda-kiamat-ini-penjelasan-ustaz-adi-hidayat/20%Monthly2020-05-07 16:13
https://berkah.ikhtisar.net/anies-nyatakan-dki-distribusikan-bansos-sebelum-psbb/20%Monthly2020-05-07 15:44
https://berkah.ikhtisar.net/ini-unggahan-terakhir-roy-kiyoshi-sebelum-ditangkap-karena-narkoba/20%Monthly2020-05-07 15:11
https://berkah.ikhtisar.net/ruwet-larangan-mudik-berbuah-gagal-paham/20%Monthly2020-05-07 14:13
https://berkah.ikhtisar.net/ustaz-abdul-somad-beberkan-empat-ciri-orang-pintar-menurut-islam/20%Monthly2020-05-07 14:02
https://berkah.ikhtisar.net/anggota-dpr-ngebet-bahas-uu-najwa-shihab-kayak-ngejar-setoran/20%Monthly2020-05-07 11:57
https://berkah.ikhtisar.net/viral-jenazah-3-abk-wni-dilarung-di-laut-kemlu-panggil-dubes-china/20%Monthly2020-05-07 03:06
https://berkah.ikhtisar.net/kasus-perempuan-salat-sambil-joget-naik-ke-penyidikan-belum-ada-tersangka/20%Monthly2020-05-07 02:38
https://berkah.ikhtisar.net/foto-wisuda-jokowi-dituduh-hasil-editan-gibran-dan-kaesang-tanya-ke-ayah-wah-sarjana-palsu-ya-pak/20%Monthly2020-05-07 01:37
https://berkah.ikhtisar.net/kasus-positif-corona-di-aceh-jadi-17-orang-7-santri-ponpes-temboro/20%Monthly2020-05-06 16:08
https://berkah.ikhtisar.net/sampdoria-menggugat-fifa-investigasi-transfer-bruno-fernandes/20%Monthly2020-05-06 15:59
https://berkah.ikhtisar.net/psbb-hari-kesembilan-tren-covid-19-di-surabaya-raya-masih-naik/20%Monthly2020-05-06 15:42
https://berkah.ikhtisar.net/arteria-dahlan-curiga-najwa-shihab-diuntungkan-kartu-prakerja/20%Monthly2020-05-06 14:40
https://berkah.ikhtisar.net/jokowi-ingin-corona-turun-di-mei-ini-syarat-penting-untuk-mewujudkan/20%Monthly2020-05-06 07:51
https://berkah.ikhtisar.net/arti-ambyar-warisan-the-godfather-of-broken-heart-didi-kempot/20%Monthly2020-05-06 07:36
https://berkah.ikhtisar.net/syarat-lengkap-dan-cara-membuat-ktp-baru-atau-yang-hilang/20%Monthly2020-05-06 05:54
https://berkah.ikhtisar.net/alasan-kamu-bisa-sakit-kepala-dan-mual-karena-lihat-layar-seharian/20%Monthly2020-05-06 05:38
https://berkah.ikhtisar.net/terl4hir-prematur-dan-lumpuh-otak-fajar-hafal-quran-30-juz-usia-45-tahun/20%Monthly2020-05-06 04:19
https://berkah.ikhtisar.net/bansos-tumpang-tindih-mensos-selanjutnya-pakai-data-baru-dan-usulan-rt/20%Monthly2020-05-06 03:54
https://berkah.ikhtisar.net/segera-cair-ini-besaran-thr-pns-di-lebaran-tahun-ini/20%Monthly2020-05-06 02:49
https://berkah.ikhtisar.net/polisi-terus-buru-youtuber-ferdian-paleka-yang-masih-berkeliaran/20%Monthly2020-05-05 23:23
https://berkah.ikhtisar.net/jangan-lupa-malam-ini-ada-hujan-meteor-eta-aquarids/20%Monthly2020-05-05 17:18
https://berkah.ikhtisar.net/hiasi-langit-malam-kapan-puncak-hujan-meteor-eta-aquarids/20%Monthly2020-05-05 16:21
https://berkah.ikhtisar.net/warga-boleh-bepergian-dalam-situasi-mendesak-aturannya-keluar-sore-ini/20%Monthly2020-05-05 15:50
https://berkah.ikhtisar.net/didi-kempot-meninggal-dunia-fx-rudy-kata-dokter-sakitnya-jantung/20%Monthly2020-05-05 14:07
https://berkah.ikhtisar.net/hasil-terawangnya-nyaris-tak-pernah-meleset-benarkah-kepergian-mendadak-didi-kempot-sudah-dilihat-roy-kiyoshi-dan-mbah-mijan-awal-tahun-ini/20%Monthly2020-05-05 17:07
https://berkah.ikhtisar.net/presiden-jokowi-selamat-jalan-the-godfather-of-broken-heart/20%Monthly2020-05-05 11:43
https://berkah.ikhtisar.net/dokter-yang-pertama-kali-temukan-virus-corona-pada-manusia/20%Monthly2020-05-05 13:49
https://berkah.ikhtisar.net/masya-allah4-kisah-penghafal-al-quran-yang-meninggal-khusnul-khotimah-sampai-jasad-tetap-utuh/20%Monthly2020-05-05 10:08
https://berkah.ikhtisar.net/resep-banana-bread-yang-empuk-harum-untuk-takjil/20%Monthly2020-05-05 11:14
https://berkah.ikhtisar.net/selamat-jalan-didi-kempot-the-godfather-of-broken-heart/20%Monthly2020-05-05 03:16
https://berkah.ikhtisar.net/satu-pelaku-youtuber-prank-sembako-isi-sampah-menyerahkan-diri/20%Monthly2020-05-05 03:04
https://berkah.ikhtisar.net/23-karyawan-pabrik-rokok-di-tulungagung-reaktif-covid-19-saat-rapid-test/20%Monthly2020-05-04 14:46
https://berkah.ikhtisar.net/polisi-hentikan-bus-muat-5-pekerja-migran-indonesia-di-surabaya/20%Monthly2020-05-04 14:32
https://berkah.ikhtisar.net/pemerintah-telah-salurkan-dana-blt-ke-8-157-desa/20%Monthly2020-05-04 13:33
https://berkah.ikhtisar.net/ini-5-pasar-di-surabaya-yang-ditutup-akibat-covid-19/20%Monthly2020-05-04 09:49
https://berkah.ikhtisar.net/viral-abis-susi-pudjiastuti-banjir-pujian-warganet-gara-gara/20%Monthly2020-05-04 09:31
https://berkah.ikhtisar.net/jokowi-stimulus-ekonomi-harus-jangkau-tukang-gorengan-hingga-pkl/20%Monthly2020-05-04 06:06
https://berkah.ikhtisar.net/2-500-karyawan-pt-shyang-yao-fung-di-tangerang-kena-phk/20%Monthly2020-05-04 05:29
https://berkah.ikhtisar.net/hoaks-tentara-rrc-menyamar-menjadi-turis-tertangkap-membawa-amunisi/20%Monthly2020-05-03 20:37
https://berkah.ikhtisar.net/pemerintah-ungkap-senjata-ampuh-untuk-akhiri-covid-19-pada-juni-2020/20%Monthly2020-05-03 17:10
https://berkah.ikhtisar.net/cek-fakta-tidak-benar-semua-pemilik-rekening-bri-dapat-bantuan-sosial-corona-rp-600-ribu/20%Monthly2020-05-03 15:32
https://berkah.ikhtisar.net/cerita-pasien-sembuh-virus-corona-saya-tidak-ingin-membuat-anak-saya-khawatir/20%Monthly2020-05-03 15:26
https://berkah.ikhtisar.net/lahirkan-bayi-kembar-ibu-di-cianjur-meninggal-positif-covid-19-sang-dokter-ikut-terpapar/20%Monthly2020-05-03 06:44
https://berkah.ikhtisar.net/proyek-rp-80-triliun-tetap-dilelang-rizal-ramli-ampun-deh-amburadul-amat-sih/20%Monthly2020-05-02 20:19
https://berkah.ikhtisar.net/jadi-kapan-covid-19-hilang-di-ri-ini-studi-ahli/20%Monthly2020-05-02 14:14
https://berkah.ikhtisar.net/polemik-kartu-prakerja-jokowi-dinilai-kurang-mengandalkan-pemda/20%Monthly2020-05-02 11:42
https://berkah.ikhtisar.net/khofifah-sesalkan-surabaya-lamban-tangani-virus-corona-di-pabrik-rokok-sampoerna/20%Monthly2020-05-02 04:04